loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 154 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید رستمی به اسم با تو

مجید رستمی آهنگ با تو متن آهنگ جدید مجید رستمی با تو

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی با تو

چند وقتیه که دلم داره باورش میشه حالا که پیش منی میمونی تا همیشه

چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده خبر نداری نگات امونمو بریده

با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

چند وقتیه که دلم داره باورش میشه

حالا که پیش منی میمونی تا همیشه

چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده

خبر نداری نگات امونمو بریده

با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو

حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

تو که میخندی برام منم با تو میخندم

اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی