loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 236 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی به اسم محتاج

مجید یحیایی آهنگ محتاج

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی محتاج

به تو دلخوش کردم اما تو دلسردی چرا دوری از من بگو برمیگردی

به تو من محتاجم تو امیدم هستی تو شریکه عشقمی با دلم همدستی

اینروزا حاله من درهمو داغونه نفسام غمگینو جسم من بی جونه

تو سراغم برگرد که به من جون میدی به لب خشکه من بوی بارون میدی

به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم

به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم

حالا که غم دارمو با خودم درگیرم

به تو من محتاجمو حالا که افسردم

حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

تو منو میفهمی منو آرومم کن

من به تو محتاجم یکمی درکم کن

منو دلداری کن بگو برمیگردی

بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی

اینروزا حاله من درهمو داغونه نفسام غمگینو جسم من بی جونه

تو سراغم برگرد که به من جون میدی به لب خشکه من بوی بارون میدی

به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم

به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم

حالا که غم دارمو با خودم درگیرم

به تو من محتاجمو حالا که افسردم

حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی