loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 279 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رامین بیباک به اسم بی تفاوت

رامین بیباک آهنگ بی تفاوت


ت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رامین بیباک بی تفاوت

هوایه تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده تو بی تفاوتیه این واسم نهایت درده
رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم

توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد

تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

تو یخبندونه احساست هنوزم دل به تو دادم

با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم

توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد

تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

توو یخبندونه احساست

تمومه قلبه من یخ زد

تو گفتی که بی احساسی

ولی نگفتی تا این حد

هوایه تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده تو بی تفاوتیه این واسم نهایت درده
رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم

توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی