loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 138 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر فرجام به اسم رمانتیک

امیر فرجام آهنگ رمانتیک

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

نمیتونم ازت دور شم
نمیدونی برای من چقدر سخته
چقدر خوبه که اینجایی
چه خوبه عطره تو همیشه رو تخته
دلم گرمه به لبخندت
دلم میگیره وقتی که نمیخندی
فقط محو اتماشاتم
تو روزایی که موهاتو نمیبندی
یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه

تموم عمر در کنار تو
یه رویای بی حد و مرزه
بدون عشقم یه نفر هر روز
به احساست عضفق می ورزه
خودم حتی فکر نمیکردم
به این زودی تو دلم جا شی
تو از بس خوب و آرومی
نمیتونی واقعی باشی
یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی