loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 128 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و خیلی زیبا و شنیدنی از امیر علی زمانیان به اسم حرف

امیر علی زمانیان آهنگ حرف

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی زمانیان حرف

این روزایه خالی از غم پرت کرده

من که حواسم هست چی دلخورت کرده

من بد شدم یا تو , تکلیف روشن نیست

حرفای این مردم قد شنیدن نیست

حرفای این مردم قد شنیدن نیست

حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق

سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه

اما فقط کافیه آفتاب شه

تکلیفو روشن کن میمونی یا میری

من با تو درگیرم تو تحت تاثیری

از دست این مردم میخوای فراری شی

از نیش حرفاشون داری تلف میشی

حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق

سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه

اما فقط کافیه آفتاب شه

این روزایه خالی از غم پرت کرده من که حواسم هست چی دلخورت کرده

من بد شدم یا تو , تکلیف روشن نیست حرفای این مردم قد شنیدن نیست

حرفای این مردم قد شنیدن نیست

حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق

سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه , اما فقط کافیه آفتاب شه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی