loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 136 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

آرمین 2AFM آهنگ طبق معمول

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

چه سری
روزا شد سپری
من شدم تنها پسری
که روت کلید نمیکرد
الکی فرید نمیزد
به تو هیچ وقت شک نداشت تو دنیا بودی تک براش
بخاطر وجود خودت کلی فرق کرد با قبلناش
اینو کردم پیش بینی که بهتر از تو هیشکی نی
نباید باور میکردی حرفایی که پشتم میشنیدی

تو همونی که دوس داشتمی
یه انرژی مثبت دوست داشتنی
که با خودت همه جوره هستمو
حال نمیکنم با دوستات ولی …

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول

نمیدونم من چرا نمیتونم
از تو دل بکنم یهو برم
بگو مگه بهتر از توام هست
زندگیم با تو راحته خوبی تو
ندارم طاقت دوریتو
از همون روز اول که دیدمت
یهو حالم یه جوری شد
دوست داشتم شبیه من باشی
توی مشکلا شریکم باشی
هرکاری میشد واست میکردم
تا تو دوست دختر جدیدم باشی
نداشتیم باهم هیچ مشکله حادّی
یه زندگیه خوشگل و عادی
منو همه جوره قبول کردی
واست مهم نبود حتی مشکل مادی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول

من حرص میخورم یه درصد
نبودتو حس میکنم
هرکی هرچی دلش میخواد بگه
من این رابطرو حفظ میکنم
بیخیال مردم مهم اینه هردو
فراموش کردیم قبل این هرکی هرکاری کردو
تو یکم حساسی منم که رو تو وسواسی
خوب یا بد زشت یا خوشگل
مهم اینه که واسه من آسی
پس کنارم حالا بشین تو بهترین دلیل آرامشی
بهم بزنیم ماها که چی واسه یه شروع جدید آماده شی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن

طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول
طبق معمول

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی