loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 257 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حميد عسكري به اسم رواني

حميد عسكري آهنگ رواني متن آهنگ روانی حمید عسکری

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ روانی حمید عسکری

شدی هم دست کی تا من بمیرم
الان وقت تبانی نیست برگرد
روانی میشم آخر تو نبودت
تا این عاشق روانی نیست برگرد

واسم عادت شده هر روز و هر شب
توی بارون بهونه تو بگیرم
با این که عاشق بارونم اما
دیگه من زیر بارونم نمیرم

برای من یه لحظه زندگی هم
بدون تو تصور کردنی نیست
بپیچ دستاتو دور گردن من
از این گرم تر واسم شال گردنی نیست

برای یه لحظه زندگی هم
بدون تو تحمل کردنی نیست
بپیچ دستاتو دور گردن من
از این گرم تر واسم شال گردنی نیست

هر اتفاقی که بیوفته واسم
نمیوفته تو اسمت از زبونم
منو با اسم کوچیکم صدا کن
صدام کن که واست در میره جونم

شدی هم دست کی تا من بمیرم
الان وقت تبانی نیست برگرد
روانی میشم آخر تو نبودت
تا این عاشق روانی نیست برگرد

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی