loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 268 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و استثنایی از مهدی دارابی به اسم نمیدونی

مهدی دارابی آهنگ نمیدونی متن آهنگ نمیدونی مهدی دارابی



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ نمیدونی مهدی دارابی
بگو دل منو باز داری کجا میبری , بگو به من با من حرف بزن باز تو دل من پر میکشی تو بازم
دل نمیتونه دیگه برات بگه زندگیم یکی شده با غم , چیزی نمونده که ببازم
نگو دیگه نمیای نگو منو نمیخوای نگو برو دیگه از جلو چشام دست به من نزن سمت من نیا بازم
رفتار تو داره به من میگه که آخرشه نمیشه باشم , راه نداره بمونی با هم
آخه دلم برات تنگ شده تو که نمیدونی
نمیدونی میمیرم بدون تو چی میدونی خوب از این دیوونه تو
دوست دارم بیا ایندفعه نگو نمیتونی
بگو تو هم دلت تنگ شده زیاد
دوسم داری بگو عاشقی زیاد
نمیتونی بری ترک کنی منو
بگو دل تو هم خواب منو میخواد
آخه دلم برات تنگ شده تو که نمیدونی
بگو دل منو باز داری کجا میبری , بگو به من با من حرف بزن باز تو دل من پر میکشی تو بازم
دل نمیتونه دیگه برات بگه زندگیم یکی شده با غم , چیزی نمونده که ببازم
نگو دیگه نمیای نگو منو نمیخوای نگو برو دیگه از جلو چشام دست به من نزن سمت من نیا بازم
رفتار تو داره به من میگه که آخرشه نمیشه باشم , راه نداره بمونی با هم
آخه دلم برات تنگ شده تو که نمیدونی
نمیدونی میمیرم بدون تو چی میدونی خوب از این دیوونه تو
دوست دارم بیا ایندفعه نگو نمیتونی
بگو تو هم دلت تنگ شده زیاد
دوسم داری بگو عاشقی زیاد
نمیتونی بری ترک کنی منو
بگو دل تو هم خواب منو میخواد
آخه دلم برات تنگ شده تو که نمیدونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی