loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 182 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مرتضي پاشايي به اسم ابريشم موهات

مرتضي پاشايي آهنگ ابريشم موهات متن آهنگ ابریشم موهات مرتضی پاشایی



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ ابریشم موهات مرتضی پاشایی

فقط ابریشم موهاتو کم داشت حریمه ظلمت شبهای تیره
بذار مهتاب پرنور شب من زیر ابریشم زلفت بمیره
ترانه با حضور تو ترانست اگر نه بی تو با من هم صدا نیست
اگر چه واژه بی من پاد واژست ولی ذهنم بدون تو رها نیست
فقط ابریشم موهاتو کم داشت حریمه ظلمت شبهای تیره
نمیشه واژه رو بی تو بفهمم که شاعر باشمو شاعر بمیرم
نمیتونم بدون تو بمونم که بی تو رنگ خوشبختی بگیرم
ترانه با حضور تو ترانست اگر نه بی تو با من هم صدا نیست
اگر چه واژه بی من پاد واژست ولی ذهنم بدون تو رها نیست
فقط ابریشم موهاتو کم داشت حریمه ظلمت شبهای تیره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی