loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 125 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از باراد به اسم انتقام

باراد آهنگ انتقام متن آهنگ انتقام باراد



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ انتقام باراد
تبعیدی از دنیام تنهایی و تنهام
میخواستی انتقام بگیری ولی باز چیزی که سوزوندی دستاته قلب من نیست
با حسرتو دردم باور نمیکردم
میخواستی خوشحالیم تموم شه ولی باز چیزی که تموم شد رویاته قلب من نیست
انتقام میگیرم از عشقت عاقبت قلب مغرورتو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من اما من از تو نرنجیدم
انتقام میگیرم از عشقت عاقت قلب مغرورتو پس میدم
من نمیتونم مثله تو بد شم من بدی هاتو میبخشیدم
با اینکه دلتنگم باخات نمیجنگم
میخواستی زندگیم خراب شه ولی باز اونی که خراب شد دنیاته اسم من نیست
قلبت تاریکیه خورشید نمیبینه حالا به زندگیت نگاه کن
اونی که فراموشش کردم صداته اسم من نیست
انتقام میگیرم از عشقت عاقبت قلب مغرورتو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من اما من از تو نرنجیدم
انتقام میگیرم از عشقت عاقبت قلب مغرورتو پس میدم
من نمیتونم مثله تو بد شم من بدی هاتو میبخشیدم , میبخشیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی