loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 122 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجيد يحيايي آهنگ بي انصاف

مجيد يحيايي آهنگ بي انصاف متن آهنگ بی انصاف مجید یحیایی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ بی انصاف مجید یحیایی
بوی عطتو دارم حس میکنم تو برام همیشه مثله سایه ای , مثله سایه ای
نگو قسمتم نبوده بین ما تو توو قلب من مثله یه همسایه ای , مثله یه همسایه ای
یه طرف نگاه معصومه چشات یه طرف قصه ی تلخ رفتنه
پشت در منتظر بغض صدات با تلنگری میخواد که بشکنه
داری پنهون میکنی گریتو باز دست اشکاتو ولی خونده دلم
میشکنم تا نشکنی تو روزگار در رویه پاشنه نمیچرخه گلم
تو از اولم نبودی یک دقیقه عاشق من
همیشه تو فکرت این بود کی میشه موقع رفتن
ولی ای کاش نمیرفتی میدی چه حالی دارم
تو که نیستی ولی اینجا هنوزم عطرتو دارم
این عادت دلم شده زندگی با چشات کنه
پشت یه مشت خیاله پوچ خودشو هی فدا کنه
این عادت دلم شده نگذره این ثانیه ها
شاید خودت یه روز دلت تنگ شه واسه عاشقیام
تو از اولم نبودی یک دقیقه عاشق من
همیشه تو فکرت این بود کی میشه موقع رفتن
ولی ای کاش نمیرفتی میدی چه حالی دارم
تو که نیستی ولی اینجا هنوزم عطرتو دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی