loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 159 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (6)

آهنگ جدید و خیلی زیبا و شنیدنی از مهرشاد به اسم منتظر باش

مهرشاد آهنگ منتظر باش



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/08/23 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی

این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/22 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم


این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/22 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم


این نظر توسط ملی کسب در تاریخ 1393/08/22 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

با معرفی 20 زیر مجموعه فعال مبلغ 20 هزار تومان پوسانت بگیرد


مزایا پاپ آپ ملی کسب
مجاز برای تمامی سایتها و وبلاگها
مناسب سایتهای پاپ آپ
پشتیبانی 24 ساعته
زمان شمارش صفر ثانیه واقعی
باز شدن پاپ آپ به صورت هوشمند
بالاترین نرخ پاپ آپ
آمار دقیق از بازدیدها و در آمدها
پاپ آپ اول 60 ریال
هر ای پی 100 ریال
سقف پرداخت سایتهای کم بازدید 10 هزار تومان و پر بازدید 30 تومان
تسویه حساب سریع
تسویه حساب بدون ارسال درخواست
تسویه حساب روزانه
پورسانت زیر مجموعه گیری 3 درصد
سایت های چت روم و جامعه مجازی مجاز به استفاده هستند
مزایا ملی کسب برای تبلیغ دهندگان
سیستم هوشمند ضد تلقب
آی پی های واقعی و ایرانی
آی پی های سودمند و مفید
همکاری با سایتهای بزرگ
بهترین شیوه تبلیغ در حال حاضر
ارزان ترین شیوه تبلیغ محصولات
افزایش فروش محصولات و افزایش آمار و ورودی گوگل
پشتیبانی گروه تجاری ملی کسب
از طریق یاهو آیدی mellikasb
از طریق تماس ما سایت
تیکت داخل پنل کاربری

این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/22 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی