loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 210 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از مهدی بابا دوست به اسم بد شو

مهدی بابا دوست آهنگ بد شو

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مهدی بابا دوست بد شو

دیگه از حد گذروندی دیگه دووم نمیارم

داری شورشو در میاریو به روت نمیارم

اگه من بد بودم پس تو که زدی رو دستم از نو

برو هر قدر خواستی پشته سرم بد بگو و بد شو

نگو واسم هیچی مهم نیست باید دل بکنم تا شاید

بشم از قلبت دوره دور اما نیست راحت

داری بی من میمیری از تنهایی دنیاتو از من داری

هر جا رسیدی گفتی از من بیزاری

دیگه از حد گذروندی دیگه دووم نمیارم

اگه گفتم تو رو نمیخوامت میدونی حق دارم

واسه با من بودن دیره دلم از دیدنت سیره

دیگه حتی به فکر کردن واسم نفس گیره

نگو واسم هیچی مهم نیست باید دل بکنم تا شاید

بشم از قلبت دوره دور اما نیست راحت

داری بی من میمیری از تنهایی دنیاتو از من داری

هر جا رسیدی گفتی از من بیزاری

میدونی که هیچکس نمیتونه هیچ وقت جای من واست باشه

ولی نمیذارم دیگه تو بیایو عشقت تو قلبم جا شه

نمیدونم اصلا چی دیدی تو از من فک کردی بازم میشه

بمونی کنارم واسه روزو حالم بودنت بدتر میشه

نگو واسم هیچی مهم نیست باید دل بکنم تا شاید

بشم از قلبت دوره دور اما نیست راحت

داری بی من میمیری از تنهایی دنیاتو از من داری

هر جا رسیدی گفتی از من بیزاری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی