loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 478 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام منتظرم

 

 

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3

Morteza Pashaei – Montazeram

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3

Morteza Pashaei – Montazeram

متن آهنگ مرتضی پاشایی منتظرم

تا وقتی امیدی داره قلبم منتظرم منتظرم

این حسم نمیزاره  که  تنها بی تو برم

که بشم خسته

دیگه تنهایی بسه

دل من تنها به دل تو دل بسته

بیا که ستاره بباره

تویه شب بی کسیه من

بیا که تموم بشه با تو

یه شبه دلواپسی من

بیا دوباره که بخندم

بیا که دوباره بتونم

بیا دوباره که بتونم بیا با تمام وجود کنار تو  با تو بمونم

—-

تا وقتی امیدی داره قلبم منتظرم منتظرم

این حسم نمیزاره  که  تنها بی تو برم

که بشم خسته

دیگه تنهایی بسه

دل من تنها به دل تو دل بسته

بیا بزار دستای سردم

به تو بگه من چی کشیدم

بیا که تو عالم آدم کسی و مثل تو ندیدم

بیا نرو  ساده ساده ی

بیا نزار ساده بمیرم

بیا بزار زندونی باشم

بیا که تو دستت اسیرم

بیا که ستاره بباره

تویه شب بی کسیه من

بیا که تموم بشه با تو

یه شبه دلواپسی من

بیا دوباره که بخندم

بیا که دوباره بتونم

بیا دوباره که بتونم بیا با تمام وجود کنار تو  با تو بمونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی