loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 227 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از باران به اسم ته خط

400

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

واسه منی که دیگه ته خطم
مهم نیستش کنارت کی راه میره
مهم نیست از نگاه کی گرم میشی
مهم نیست که دلم از چی میگیره
واسه منی که دیگه ته خطم
تموم آدما مثل تو هستن
همه بعد یه مدت سرد میشن
مثل رابطه تلخ تو با من
نگاه من به عشق فرق داره با تو
تو دنیات به خودت خلاصه میشه
تو حرفای منو برعکس میفهمی
منو تو دلخوریم از هم همیشه
چه فرقی می کنه واسه تو حالم
تو با دنیای من فاصله داری
هیچ حرفی روی تو تاثیر نداره
همیشه وقت بد تنهام میزاری
چه فرقی می کنه بودو نبودت
چه فرقی می کنه کجای دنیام
تو با احساس من غریبه هستی
کنارم هستی و همیشه تنهام
♫♫♫
تو برخلاف من که اشکت یه بار کارت به گریه نکشیده
تو به هیچ عطری وابسته نمیشی
تنت هر بار یه بوی تازه میده
واسه منی که دیگه ته خطم
هیچ احساسی برام معنی نداره
دیگه بعد از شب کوتاه کسی تو زندگیم پا نمیذاره
ببین حتی یکی مثل خود تو از این احساس بعد کلافه میشه
چه فرقی می کنه واسه تو حالم
تو با دنیای من فاصله داری
هیچ حرفی روی تو تاثیر نداره
همیشه وقت بد تنهام میزاری
چه فرقی می کنه بودو نبودت
چه فرقی می کنه کجای دنیام
تو با احساس من غریبه هستی
کنارم هستی و همیشه تنهام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی