loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 303 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مصطفی فتاحی به اسم چشم تو چشم

مصطفی فتاحی آهنگ چشم تو چشم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی چشم تو چشم

آره میدونه میدونم حاله اون کنار من خیلی خوبه

به این درو اون در میزنه که نشون بده سرش شلوغه دروغه

حقیقت اینه که دله منم اونو میخواد بدجوری گیره

حالا نمیدونم چجوری بگم ناز نکنه نگه دیره نگه دیره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

میبینم هر کی تورو میبینه اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که دل به داشتنه تو می نازه

میبینم هر کی تورو میبینه

اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که

دل به داشتنه تو می نازه

دل به داشتنه تو می نازه

حالا عشقه من چشم من

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چقدر نازه چقدر نازه

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته وای به حالم بگه دوسم داره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی