loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 561 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از افشار و آرمین نصرتی به اسم نازکشی

http://dl.tak3da.com/download/1394/05/Music-AfsharFt.Armin-Nosrati-Naz-Keshi.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

ناز ناز ناز از تو

ناز کشی از من

باز باز بازم تو تو فکر رفتن

تق تق تق تق صدای کفشات

باز،باز تو قلبم شیشه شکستن

قد و بالاتو قربون خوشگل و ریزه

عشوه داره ریز ریز ازت میریزه

تو که ماه منی از من رو برنگردون

تو که دل میبری آسون دلمو نکن خون

نا ناز ناز از تو

ناز کشی از من

باز باز بازم تو تو فکر رفتن

تق تق تتق صدای کفشات

باز باز تو قلبم شیشه شکستن

♫♫♫

ناز دگه بسته،چشم به تو مسته

دل به تو بسته،این قلب خسته

ناز دیگه بسه،دل پره حسه

جون میده واسه،رفتن تو قصه

قد و بالاتو قربون خوشگل و ریزه

عشوه داره ریز ریز ازت میریزه

تو که ماه منی از من رو برنگردون

تو که دل میبری آسون دلمو نکن خون

ناز ناز ناز از تو

ناز کشی از من

باز باز بازم تو تو فکر رفتن

تق تق تتق تق صدای کفشات

باز باز تو قلبم شیشه شکستن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی