loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 456 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از استاد اکبر گلپایگانی به اسم شعر ناگفته

استاد اکبر گلپایگانی آهنگ شعر ناگفته

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید گلپا شعر ناگفته

هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد

به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم

شب شدو باران اشکم تازه شد شوقه دیدار تو بی اندازه شد

گم شدم در خود که پیدایت کنم قصه ی امروز و فردایت کنم

میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها

مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان با دلی افسرده حالی پریشون

سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم ای فراموشم نکرده سهل و آسان

هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد

دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد

به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم

تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم

شب شدو باران اشکم تازه شد

شوقه دیدار تو بی اندازه شد

گم شدم در خود که پیدایت کنم

قصه ی امروز و فردایت کنم

میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها

تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها

مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان

با دلی افسرده حالی پریشون

سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم

ای فراموشم نکرده سهل و آسان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی