loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 409 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از آرش رستمی به اسم دلم گرفته

آرش رستمی آهنگ دلم گرفته



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید آرش رستمی دلم گرفته

چرا تو این دنیا میذاری منو تنها میمیرم میرم از دست

حس میکنم از دور عطر تو رو هر جا

یادت با من اینجا هست

از اونی که رفته دلم گرفته دلم گرفته

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

تو که گفته بودی که بسازو بسوز انتظار من از تو نبود که یه روز

دیگه رفتنی شی بی خبر بی هوا بمونم بی تو تنها

دلم از تو گرفت که تمامه منی چرا از ته دل قلبمو میشکنی

میبینی اشکامو تو میخندی چرا

نگو گذشته از ما نگو گذشته از ما

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی