loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 492 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبا از کامران و هومن به اسم خود همونی که میخوامی

کامران و هومن آهنگ خود همونی که میخوامی

 



 Kamran Ft Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami - 4K.mp4 447.6 MB تصویری
 Kamran Ft Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami - HD 1080.mp4 84.7 MB تصویری
 Kamran Ft Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami - HD 720.mp4 51.3 MB تصویری
 Kamran Ft Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami - HQ 480.mp4 24.8 MB تصویری
 Kamran and Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami [320].mp3 6.5 MB صوتی
 Kamran and Hooman - Khode Hamooni Ke Mikhami [128].mp3 2.6 MB صوتی

 

خودت و تو آیینه نگا کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

میبینم خوشی و حالم خوبه

من و میکشی و حالم خوبه

شده دیدن تو تنها کارم

بذا ساده بگم دوست دارم

تو دلم تو سرم تو تنم توی رگم عاشقتم

تو تمام وجود منی چرا نگم عاشقتم

هر عذابی که میدی بمن برای من عاشقیه

واسه من واسه تو تو جهان بگو اون که میمیره کیه

تو شدی همه جونه کسی که دگه نمیتونه

حتی قد یه نفسم با کسی غیر تو بمونه

تا تو توی نفسامی بری و بمونی باهامی

خودت و تو آیینه نگا کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خودت و تو آیینه نگا کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

♫♫♫

با تو به همه ی خاطره هام حسم خوبه

واسه تو که میخونم به صدام حسم خوبه

تو دلم تو سرم تو تنم توی رگم عاشقتم

تو تمام وجود منی چرا نگم عاشقتم

هر عذابی که میدی بمن برای من عاشقیه

واسه من واسه تو تو جهان بگو اون که میمیره کیه

تو شدی همه جونه کسی که دگه نمیتونه

حتی قد یه نفسم با کسی غیر تو بمونه

تا تو توی نفسامی بری و بمونی باهامی

خودت و تو آیینه نگا کن درست همونی که میخوامی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی