loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 341 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از آرمین 2AFM به اسم آروم یواش

آرمین 2AFM آهنگ آروم یواش

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید آرمین ۲afm آروم یواش

چرا چشات خیسه عشقم چرا گریه کردی

چقد عوض شدی تو نامرد اینقده با من سردی

تویی که با خندهات عاشقم کردی دیگه نمیخندی

چرا وقتی پیشمی چشماتو رو بقیه نمیبندی

داره میاد صدامون هر دوتامون دربو داغون

صدایه دعواهامون من واسه تو مردم تو برا اون

گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه

نمیدونستم وقتی میخواست بره بایدمیگفتم چی

تکراری شدم براش باز هم خیالی نیست

اگه دوسم نداشت واسم خیالی نیست

ناشکری نمیکنم بودن از منو تو داغونتراش

هرجا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش

آروم یواش به احترامه اون روزایی که خوابیدم داغون شباش

شاید اصا راست میگفتی این دوستی از اولشم قانون نداشت

هی میکردی بلند صداتو بی تو یه روانی خلم نگاه کن

نگو شما که عصبانی میشم منو با اسم کوچیکه خودم صدا کن

گفتی یه نواخته حوصلت سر رفته باید از هم دور باشیم چند هفته

اما حالا چند ماهه پیشم نیستیو آمار روزاشم از دستم در رفته

شاید تو میخواستی که تنبیه شم ببین چقد بلند شده ته ریشم

خدا میدونه که چقدر دوریت سخته و تا خود صبح گریه کردم من دیشب

داره میاد صدامون هر دوتامون دربو داغون

صدایه دعواهامون من واسه تو مردم تو برا اون

گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه

نمیدونستم وقتی میخواست بره بایدمیگفتم چی

تکراری شدم براش باز هم خیالی نیست

اگه دوسم نداشت واسم خیالی نیست

ناشکری نمیکنم بودن از منو تو داغونتراش

هرجا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش

آروم یواش با اونی باش که با اومدنش واسم یه شبه آروم نذاشت

رفتی ولی اینو بدون هیچی سرتر از منو اون یارو نداشت

چه پر انرژی چه خوبه حالش شنیدم سر میذارین دوتایی رو یه بالش

یه روز میاد که دیگه اون ولت کرده و اون موقعست که دلم نسبت بهت سرده

این همه وقت گذاشتم که آخر شب مچتو تو خیابون بگیرم آخر شهر

با کسی که ما نشنیدیم اسمشم ولی مرموز بود اون تماسایه نصفه شب

مرموز بودن تمام اون استرسات یهو بالا رفتن تعداد اس ام اسات

این همونیه که دلو زدی صابون براش چته هول کردی عزیزم آروم یواش

داره میاد صدامون هر دوتامون دربو داغون

صدایه دعواهامون من واسه تو مردم تو برا اون

گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه

نمیدونستم وقتی میخواست بره بایدمیگفتم چی

تکراری شدم براش باز هم خیالی نیست

اگه دوسم نداشت واسم خیالی نیست

ناشکری نمیکنم بودن از منو تو داغونتراش

هرجا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی