loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 666 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (2)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سانی به اسم عاشقتم

سانی آهنگ عاشقتم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download


من قربون غر زدنات ، عاشق اون شیک بودنات

میمیرم با اون لحن صدات، زنگی میزنی که الان کجام

من عاشق اخم کردنات دم به دیقه قهر کردنات

من می خوام همین حالا داد بزنم خدا

عشقم فقط مال منه همه ی شور و حال منه

ببین چه قدر دوسش دارم تموم دنیای منه

عشقم فقط مال منه همه ی شور و حال منه

ببین چه قدر دوسش دارم تموم دنیای منه
♪♪♪♪♪♪♪♪

خیالت باشه راحتِ راحت

کاری کردی دلم نداره طاقت

تو شدی واسم اولین ریام عزیزم خوش اومدی تو دنیام

حالا که خیالم راحته حواسم همش به ساعته

که میای مثل هر روز ببینمت نزارم کسی چشاش ببینتت

عشقم فقط مال منه همه ی شور و حال منه

ببین چه قدر دوسش دارم تموم دنیای منه

عشقم فقط مال منه همه ی شور و حال منه

ببین چه قدر دوسش دارم تموم دنیای منه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/03/30 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا به سایت ما سر بزنید
http://021rapseda.rozblog.com

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/03/30 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایت ما نویسنده می پذیرد اگر می خواهید به ما بپیوندید به سایت ما بیایید ودر پست فرخوان عضویت که به عنوان پست ثابت همان اول حضور دارد بروید و شرایط را بخوانید اگر قبول دارید اسم و مشخصات خود را در بخش نظرات به ما بگویید تا نام کاربری و رمز عبورتان را به شما بگوییم و بعد به بخش وبلاگ گروهی رفته و به وارد شوید به همه ی کسانی که به این سایت می آیند هم میگویم این سایت نویسنده می پذیرد اگر خواستید به ما بپیوندید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی