loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 425 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ندیم به اسم برو از پیش من

ندیم آهنگ برو از پیش من

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ندیم برو از پیش من

برو از پیش من نمیخوام ببینی که چشام دارن واسه تو اشک میریزن
تو میخوای بدونی که اگه نباشی میمیرم عزیزم
نمیخوای بدونی که آروم ندارم با این اشکه چشام روزو شب ندارم
نمیخوای بدونی تو اگه نباشی محاله بتونم که طاقت بیارم

برو از پیش من نمیخوام ببینی که شدم پره از ترسو دلهره
نمیخوای بدونی که یکی واسه رفتنه تو دلخوره
نمیخوای بدونی که موندم تو قفس کی بود اونکه اومد دله من رو شکست
نمیخوای که منو تو دلت جا کنی یه فکری به حاله منه تنها کنی

نمیخوای بدونی که چشام به دره تو یه روز برسی تا که غصه بره
پره عطره تو شه تویه این خونه و بارون عشقه تو رو سرم بباره
نمیخوای بدونی تمامه آرزوم تویه دنیا اینه که بهت برسم
دستاتو بگیرم با تو حرف بزنم به تو نگاه کنم ولی دلواپسم

برو از پیش من بذار چند روزی تنهاشمو تویه حاله خودم بمونم
برو از پیش من نذار گریه بیفته بازم به جونم
برو که نمیخوام حالمو ببینی با این حالو روزم کنارم بشینی
برو که نمیخوام دیگه درد بکشی با این حاله بدم پره غصه بشی

نمیخوای بدونی که چشام به دره تو یه روز برسی تا که غصه بره
پره عطره تو شه تویه این خونه و بارون عشقه تو رو سرم بباره
نمیخوای بدونی تمامه آرزوم تویه دنیا اینه که بهت برسم
دستاتو بگیرم با تو حرف بزنم به تو نگاه کنم ولی دلواپسم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی