loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 181 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر علی به اسم عشق

امیر علی آهنگ عشق

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی عشق

عشق یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی بدونه اون تاریکه زندگی

دوست داری هر لحظه بهش بگی دوست دارم

چقد آرومم اینروزا واسه اینکه تو رو دارم چقد خوبه شبا با عشقه تو تا صبح بیدارم

چقد خوبه که تو هستیو من احساسو حس کردم

محاله از تو این راهه پر از انگیزه برگردم

عشق یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی بدونه اون تاریکه زندگی

دوست داری هر لحظه بهش بگی دوست دارم

عشق یعنی دیوونگی جنون , حرف حرفه تو اما پیشم بمون

پایه عشقت هستم تا پایه جون

اینو از من باور کنو بدون دوست دارم

یه دنیا حرف داره واسه من بارونه رو شیشه

چقد خوبه که تو میخندیو حالم عوض میشه

چقد خوبه که تو هستی چقد خوبه که دلگرمم

پر از آرامشم وقتی با حرفایه تو سرگرمم

عشق یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی

بدونه اون تاریکه زندگی , دوست داری هر لحظه بهش بگی دوست دارم

عشق یعنی دیوونگی جنون , حرف حرفه تو اما پیشم بمون

پایه عشقت هستم تا پایه جون , اینو از من باور کنو بدون دوست دارم

عشق یعنی دنیات شده یکی

که نمیتونی به کسی بگی بدونه اون تاریکه زندگی

دوست داری هر لحظه بهش بگی دوست دارم

عشق یعنی دیوونگی جنون

حرف حرفه تو اما پیشم بمون

پایه عشقت هستم تا پایه جون

اینو از من باور کنو بدون

دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی