loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 114 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد صفایی به اسم خوشبختی

احمد صفایی آهنگ خوشبختی متن آهنگ جدید احمد صفایی خوشبختی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد صفایی خوشبختی

تمومه دنیارو زیرو رو میکنم برات چشاتو که نبینم قلبم میخواد از جا دراد

اینکه شادم همیشه دلیلش بودنته هر چقد بگم دوست دارم تو ماهی کمته

گلم از عشق تو لبریز شدن وای چه خوبه انگاری خوشبختی هم داره هی در میکوبه

اونقده شادمو خوشحال که میخوام داد بزنم همه دنیا بدونن فقط عاشقت منم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

تموم دنیارو زیرو رو میکنم برات چشاتو که نبینم قلبم میخواد از جا دراد

اینکه شادم همیشه دلیلش بودنته هر چقد بگم دوست دارم تو ماهی کمته

گلم از عشقه تو لبریز شدن وای چه خوبه انگاری خوشبختی هم داره هی در میکوبه

اونقده شادمو خوشحال که میخوام داد بزنم همه دنیا بدونن فقط عاشقت منم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری

اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

چقد خوبه اینکه منو دوست داری

اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی