loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 153 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر بهادر به اسم زنده نمیمونم

امیر بهادر آهنگ زنده نمیمونم متن آهنگ جدید امیر بهادر زنده نمیمونم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر بهادر زنده نمیمونم

هر چی نگات کردم خندیدی و رفتی هر چی صدات کردم نشنیدی و رفتی

من موندمو عکسات من موندمو دردات وقتی که تو نیستی بیخود تو این دنیا

تو آرزوم بودی تو آبروم بودی هیچی نمیخواستم تا روبروم بودی

روزای خیلی بد با رفتنت اومد از حاله این روزا نمیشه حرفی زد

بی تو کم آوردم دائم زمین خوردم هیشکی ندید اما تویه خودم مردم

تو اون هوای سرد کاری نمیشد کرد جز اینکه با گریه بهت بگم برگرد

جای تو خالی بود غم قلبمو سوزوند تو رفتیو عشقت پیش دلم جا موند

دیشب تویه رویا فک کردم اینجایی اما دیگه رفتی لعنت به تنهایی

چند روزیه خیلی محتاجه دستاتم تو قلبمی اما بیرونه دنیاتم

خیلی برام سخته دیگه نمیتونم خوب میدونم بی تو زنده نمیمونم

تو آرزوم بودی تو آبروم بودی هیچی نمیخواستم تا روبروم بودی

روزای خیلی بد با رفتنت اومد از حاله این روزا نمیشه حرفی زد

بی تو کم آوردم دائم زمین خوردم هیشکی ندید اما تویه خودم مردم

تو اون هوای سرد کاری نمیشد کرد جز اینکه با گریه بهت بگم برگرد

جای تو خالی بود غم قلبمو سوزوند تو رفتیو عشقت پیش دلم جا موند

دیشب تویه رویا فک کردم اینجایی اما دیگه رفتی لعنت به تنهایی

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی