loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 141 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از عماد طالب زاده به اسم بی نظیر

عماد طالب زاده آهنگ بی نظیر

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

یه جوری تورو میخوام
که حس میکنم هستی همه دنیام
یه جوری عاشقت هستم
به جز تو رو همه چشامو بستم
ازچشات خسته نمیشم
باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم
تورو نبینمت تمومه کارم
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت
تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت

ساعت ها به تو خیرم
من عشق از چشای تو میگیرم
واسه تو جونمو میدم
باور نمیکنم به تو رسیدم
ازچشات خسته نمیشم
باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم
تورو نبینمت تمومه کارم
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت
تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت
تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت

دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت
تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی