loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 233 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار به اسم آی از عشق

علیرضا روزگار آهنگ آی از عشق

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره
میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره
به هر بهونه ای که بود میخواست از این خونه بره
کسی که رفتنی باشه واسه جدایی خاضره
آی از عشق ..
ای وای از عشق ..
به رفتنش راضی شدم فهمیده بودم که چرا
روزای آخری میگفت بیا بهم بگیم شما
آی از عشق ..
ای وای از عشق ..
میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره
میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره

میگفت یه حسی بهم میگه خوشبخت نمیکنه منو
اینجوری آماده می کرد مقدمات رفتنو
معلومه واسه ترک من یکی بهش انگیزه داد
رفت و بهم گفت که برام از خدا خوشبختی میخواد
آی از عشق ..
ای وای از عشق ..
میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره
میدونستم از دستم میره میدونستم بهونه میگیره
میدونستم خوبیای من توی قلبش جا نمیگیره


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی