loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 124 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ساسی مانکن به اسم دیگه نیستم

ساسی مانکن آهنگ دیگه نیستم متن آهنگ جدید ساسی مانکن دیگه نیستم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن دیگه نیستم

زندگیمو پایه هرکی دادم آخر رفتشو یه نامه رویه میز گذاشت که اینجا آخر خطه
یادگاریم نذاشت سازگاریم نداشت الان کناره تختش یکی دیگه هستش

توام که رویه قولات پا گذاشتی خیلی ممنون منم که دپـرس دوباره طبق معمول
نشستم تو اتاقم روزام طی بشه حالم خوب بشه خدا میدونه کی بشه

من اینجا داغونم توام با اون بیرونی باز متاسفانه نقطه ضعف منو میدونی
بازم یکی میاد که توی قلبت پا میذاره خلاصه این داستان ادامه داره
من اینجا داغونم توام با اون بیرونی
باز متاسفانه نقطه ضعف منو میدونی
بازم یکی میاد که تویه قلبت پا میذاره
خلاصه سر کن با قلب اضافه کارت , دیگه نیستم

این روزا از تنهایی زده به سرم بازم این روزا از حالو روزم نگم واست
یه گوشه تک افتادم به همه شک دارم ببین چقدر فرق کرده رفتارم
توام برو با اونکه مثلا باهاته همونی که چند وقته تو عکساته
اینم میره تو هرکس یه تایم کوتاهی باهاته

من اینجا داغونم توام با اون بیرونی باز متاسفانه نقطه ضعف منو میدونی
بازم یکی میاد که توی قلبت پا میذاره خلاصه این داستان ادامه داره
من اینجا داغونم توام با اون بیرونی
باز متاسفانه نقطه ضعف منو میدونی
بازم یکی میاد که تویه قلبت پا میذاره
خلاصه سر کن با قلب اضافه کارت , من اینجا داغونم , دیگه نیستم

خلاصه این داستان ادامه داره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی