loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 191 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از نيما علامه و محمد نجفي به اسم بيا پيشم

نيما علامه و محمد نجفي آهنگ بيا پيشم متن آهنگ جدید نیما علامه و محمد نجفی بیا پیشم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید نیما علامه و محمد نجفی بیا پیشم

بیا پیشم بیا پیشم , من تو رو میبینم دیوونه تر میشم
پایه تو میشینم دستاتو میگیرم عاشقترم میشم
عشق تو دنیامه همه ی رویامه از خودم میبرم وقتی میبینم که دستات توی دستامه

بیا پیشم که چشام بی تو بیخوابه دلم میخواد ببینی که چقدر بیتابه
بیا پیشم که دنیا برام زندونه فقط عشقته که واسه من میمونه

بیا پیشم که چشام بی تو بیخوابه دلم میخواد ببینی که چقدر بیتابه
بیا پیشم که دنیا برام زندونه فقط عشقته که واسه من میمونه

حرفای تو آرومم میکنه منو از غصه ها دور میکنه
وقتی دور میشی ازم یه لحظه همون یه لحظه منو داغونم میکنه

بیا پیشم که چشام بی تو بیخوابه دلم میخواد ببینی که چقدر بیتابه
بیا پیشم که دنیا برام زندونه فقط عشقته که واسه من میمونه

بیا پیشم که چشام بی تو بیخوابه دلم میخواد ببینی که چقدر بیتابه
بیا پیشم که دنیا برام زندونه فقط عشقته که واسه من میمونه

بیا پیشم که چشام بی تو بیخوابه دلم میخواد ببینی که چقدر بیتابه
بیا پیشم که دنیا برام زندونه فقط عشقته که واسه من میمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی