loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 246 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار به اسم خیالت تخت

علیرضا روزگار آهنگ خیالت تخت متن آهنگ جدید علیرضا روزگار خیالت تخت

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار خیالت تخت

خیالت تخت دیگه نیستم که جلوتو بگیرمو چشماتو بپامو بگم عزیزم

مگه من چی کم دارم نگاته به اینو اونه

مگه خوبی چه اندازه میشه که نمیخوای ببینی خوبیامو

تو میبینی خوبیه هر کی که دوروبرت هست به جز منه دیوونه

من حواسم پرته چشماته تو حواست به جایه دیگست نمیدونم

شاید تقصیر تو نیست شاید تقصیر منه شاید من خیلی دیوونم

تو رابطمون همش بحثو جنگه جدیه به جونت قسم نمیتونم

این خطو اینم نشون میریم پی کارمون برو میخوام بعد از این تنها بمونم

خیالت تخت دیگه نیستم که جلوتو بگیرم آره من دیوونم

خو منم میرم از رو تنم سیرمو آره میمیرمو

تو آزادی میخوای که پیش من نیستو هستی تویه زنجیرمو تویه زنجیرمو

خیالت تخت دیگه نیستم که جلوتو بگیرمو چشماتو بپامو بگم عزیزم

مگه من چی کم دارم نگاته به اینو اونه

مگه خوبی چه اندازه میشه که نمیخوای ببینی خوبیامو

تو میبینی خوبیه هر کی که دوروبرت هست به جز منه دیوونه

من حواسم پرته چشماته تو حواست به جایه دیگست نمیدونم

شاید تقصیر تو نیست شاید تقصیر منه شاید من خیلی دیوونم

تو رابطمون همش بحثو جنگه جدیه به جونت قسم نمیتونم

این خطو اینم نشون میریم پی کارمون برو میخوام بعد از این تنها بمونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی