loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 132 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

دو آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهدی احمدوند به اسم محال و عشق یک طرفه

مهدی احمدوند آهنگ محال و عشق یک طرفه



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

1.عشق یک طرفه

2.محال

 

متن آهنگ عشق یک طرفه

  ♫♫♫

یادش بخیر یه روز تورو دوست داشتم و دلتو یه جای دیگه بود
هرکاری کردم با تو باشم اما عشق من یه طرفه بود
انقد میخواستمت خدا میدونه که باور نکردی هنوز
باور کن ای دل ساده که رفته به پاش نشین و نسوز..

چشمای من
خیره به در
میمونه تا
برگردی
نفهمیدی
با رفتنت
قلبمو پرپر کردی
منتظرت
میمونمو
کنار این
خاطره ها
دلم گرفت
دلم شکست
از غم این حادثه ها

  ♫♫♫

گفتی به من برو پی کارت
تو نمیدونی دلم از این حرف تو چقد شکست
گفتی میری و آخرش با خنده رفتی
خنده ی آخرتم باز به دل نشست
خیره نشو انقد به جای خالی
اون دیگه رفت پیش تو نمیاد
ای دل ساده بسه دیگه
اون دیگه یاد تورم نمیخواد

چشمای من
خیره به در
میمونه تا
برگردی
نفهمیدی
با رفتنت
قلبمو پرپر کردی
منتظرت
میمونمو
کنار این
خاطره ها
دلم گرفت
دلم شکست
از غم این حادثه ها

---------------------------

متن آهنگ محال

  ♫♫♫

محاله گریه کردنام
یه روزی از یادم بره
دوباره یادم اومدی
دوباره عکس و خاطره
بازم هوای ساعتو
دقیقه های بودنت
محاله یادم بره
یه لحظه عطر پیرهنت

 

میخواستم عاشقم بشی
اما دلت یه جای دیگه بود
خواستمت اما خواستنت
برای من زیادی بود
دوباره تنهاییمو من
به پای قسمت میزنم
دیوونه تر میشم از این
زخمی که عشق زد به تنم
دیوونه تر میشم که این
دیوونه بازی مد شده
که بعد رفتنت برام
عکس تو مثل بت شده..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی