loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 139 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مسعود سعیدی به اسم ازت دورم

مسعود سعیدی آهنگ ازت دورم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

♫♫♫

دیروز رنگ چشمای تو
همرنگ رویای من بود
امروز که نیستی پیشم آواره میشم
میشکنه بغضم خیلی زود

مردم که منو میبینن
سراغ تورو میگیرن
رفتن تورو از اینجا حالا
از چشمای من دیگه میبینن
از چشمای من میبینن

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم


♫♫♫

بی تو حتی فردای من
مبهم و سرد و خاموشه
تو این دنیای دیوونه
بودنت مثل آغوشه
اون شاخه گلی که دادم
به تو واسه یادگاری
کاشکی ببینی و بازم
منو به یادت بیاری
منو به یادت بیاری..

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی